Sunday, April 12, 2009

love freedom

Yeah听到吗
每日一朝早 个个都会拿份报纸
睇睇有咩没有新闻 又有D么o野故事
睇来睇去都系只得"离家出走"四个字
其实是唔是报纸印错定系我唔识字
其实系唔系社会越来越多事
搞到D年轻人都要"自由"两个字
拒地唔想日日被人控制被人怀疑
但系你地有无想捻过你地容易做错事
日日话父母对你唔好虽你鄙视
讲到自己几有本事唔想大人多事
但系到头来么都无做到坐系嘘
究竟你地明唔明白"自由"两个字
讲真世上边有父母唔锡自己孩儿
只系你地唔用心去睇成件事唱:

不明白不需要不想看到不要知道
你的好我故意假装看到又看不到
你对我的好我是真的知道
我不想不想有个人对我好

你地每次日夜系度顶撞父母
话要追寻理想强调自由SetMeFree
讲一次顶一次唔会理解成件事
其实你地嘛咁霸道咁自私
无错有时父母真系好鬼过份猜疑
捻一捻其实你地嘛系咁鬼无知
若然距地要放弃早就已经放弃
唔史等到你地顶心顶肺系度担心你
知唔知其实做父母不易做
为佐你好先至系度调整你前途
吾通得闲无o野做 生你出来拿来吵
讲真你心里有数边个为你好
世上无难事只要有心解决成件事
唔需要吵来吵去世界变得靓D变得靓D唱

No comments: